Прием на гаранционна стока
Приемът на гаранционна стока за сервиз става в офиса на фирма КОМПЕКС в гр. София след попълване на констативен приемен протокол, в който се отбелязва датата на прием и се описва рекламацията. На клиента се издава копие от приемния протокол.Стока, закупена чрез куриер или за рекламацията на която клиентът няма възможност да посети офиса се приема чрез куриерска фирма.
При поява на рекламация до 14-тия ден от покупката чрез куриер, транспортните разходи са за сметка на фирма КОМПЕКС.
Задължително условие за прием на стоката за гаранционен ремонт е гаранционните стикери и серийни номера да съвпадат с описаните в гаранционната карта, както и не са повредени.
Пълни гаранционни условия на КОМПЕКС (кликнете върху изображението):
Клиентът може да заяви желание за промяна на някои от гаранционните условия (в момента на покупката или по изключение до 3 дни след покупката), както и да поиска удължение на гаранционния срок срещу доплащане.
С цел съкращаване на времето за прием на гаранционна стока, Клиентът може предварително да попълни сервизната карта, като я изтегли от тук:
Когато гаранционната стока се изпраща за ремонт чрез куриер, КАРТАТА ЗА ПРИЕМ НА ГАРАНЦИОННА СТОКА се попълва от Клиента и се изпраща на E-mail: retropcmania@gmail.com.
Рекламации в свободен текст по SKYPE не се приемат, но по изключение след уточняване по телефон може да бъде изпратена попълнена сервизна карта, която може да изтеглите по-горе.
ВНИМАНИЕ: без предварителна официална уговорка, прием на рекламации по куриер без опция "оглед" и без поставена на видно място в пратката попълнена сервизна карта с описание на проблема и подпис на клиент няма да се приема за сервиз, а пратката ще бъде върната на куриера.
- Отстраняване на зловреден софтуер - 20-40лв.
- Настройка на софтуер и поставяне на драйвери - 30лв.
- Мрежови настройки - по договаряне.
Такси за диагностика и услуги, които не попадат в гаранционните условия
Много често, клиенти, нямащи достатъчно опит с компютърната техника или подведени от "познанията" на други хора, ни връщат за гаранционно обслужване изправна хардуерно техника, с "проблеми", свързани със софтуер, вируси, драйвери, настройки на BIOS, репорти за грешки в операционната система. Диагностиката на подобни проблеми и решаването им ни отнемат работно време и изискват сериозни хардуерни познания. За решаването на подобен род проблеми, корпоративните клиенти ползват фирми за поддръжка, а домашните потребители, които са закупили официална операционна система се обръщат към поддръжката на Microsoft.
Затова нашите такси са:
- Диагностика на софтуерен проблем - 30лв.- Отстраняване на зловреден софтуер - 20-40лв.
- Настройка на софтуер и поставяне на драйвери - 30лв.
- Мрежови настройки - по договаряне.
Внимание. Ние работим с легален софтуер и проблеми, свързани с нелицензиран софтуер не могат да бъдат разглеждани в нашият сервиз.
Обявените по-горе такси са в сила само, ако не са причинени от хардуер. Ако след отстраняването на софтуерен проблем, в последствие се окаже, че проблемът се дължи на хардуер, тогава се извършва гаранционно обслужване съгласно условията на договора за продажба, а таксата заплатена за диагностика или услуга, свързана със софтуерен проблем се възстановява.Прием на извънгаранционна стока
Извънгаранционна е стоката, която е с изтекъл гаранционен срок, която не изпълнява условията на гаранционния договор или която е закупена от друга фирма или физическо лице.При приемане на извънгаранционна стока за ремонт и/или диагностика, Клиентът заплаща сумата от 30 лв., която се калкулира в цената ремонта и не подлежи на връщане, независимо от резултата от ремонтната дейност.
При приемане на извънгаранционна стока се попълва приемен протокол, копие от който се дава на Клиента.
Срок за извършване на ремонт
Съгласно Българското законодателство, гаранционна нова потребителска техника се ремонтира или сменя с работеща в рамките на 30 работни дни.За ремаркетирана или втора употреба техника няма законово регламентиран срок за ремонт.
КОМПЕКС няма интерес да бави ремонта на приета за гаранционен или извънгаранционен ремонт стока, като сервиза на техниката обикновено се извършва в рамките на 14 дни.
Възможно е срока на ремонт на употребявана или извънгаранционна стока да надхвърли 30 работни дни, ако се чакат резервни части от чужбина или от вносител, за което Клиентът се предупреждава предварително.
Отзиви
Негативни или позитивни отзиви за сервизното ни обслужване може да споделите в тази тема.
Законодателство
Отношенията между търговец и клиент са регламентирани в: